دانلود بازی God Of War Ascension Rip نسخه کم حجم برای PS3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی God Of War Ascension Rip نسخه کم حجم برای PS3
نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392
بازدید : 6133
نویسنده : Alireza Shahmoradi

این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.                 

                                ***دانلود از سرورهای قدرتمند هیپ فایل***

دانلود بازی   God Of War Ascension Rip نسخه کم حجم برای PS3


تصاویری از بازی:


دانلود بازی   God Of War Ascension Rip نسخه کم حجم برای PS3

دانلود بازی   God Of War Ascension Rip نسخه کم حجم برای PS3

دانلود بازی   God Of War Ascension Rip نسخه کم حجم برای PS3

دانلود بازی   God Of War Ascension Rip نسخه کم حجم برای PS3


برای دانلود بدون محدودیت از هیپ فایل و آپلودباز ، اکانت دانلود این سرورها را به قیمت واقعا ناچیزی خریداری کنید. همچنین اینکار باعث جلوگیری از پاک شدن بازی های روی این سرورها می شود.

برای دیدن آموزش تهیه اکانت و دانلود از هیپ فایل اینجا کلیک کنید.
برای دیدن آموزش تهیه اکانت و دانلود از آپلودباز اینجا کلیک کنید.

لینک های دانلود :


GOWA.part01.rar - 1024.0 MB
GOWA.part02.rar - 1024.0 MB
GOWA.part03.rar - 1024.0 MB
GOWA.part04.rar - 1024.0 MB
GOWA.part05.rar - 1024.0 MB
GOWA.part06.rar - 1024.0 MB
GOWA.part07.rar - 1024.0 MB
GOWA.part08.rar - 1024.0 MB
GOWA.part09.rar - 1024.0 MB
GOWA.part10.rar - 1024.0 MB
GOWA.part11.rar - 1024.0 MB
GOWA.part12.rar - 1024.0 MB
GOWA.part13.rar - 1024.0 MB
GOWA.part14.rar - 1024.0 MB
GOWA.part15.rar - 1024.0 MB
GOWA.part16.rar - 1024.0 MB
GOWA.part17.rar - 1024.0 MB
GOWA.part18.rar - 1024.0 MB
GOWA.part19.rar - 1024.0 MB
GOWA.part20.rar - 1024.0 MB
GOWA.part21.rar - 1024.0 MB
GOWA.part22.rar - 371.7 MB

حذف کامل فایل های مولتی پلیر و فایل های زبان های اضافی و فایل های ویدئوی اضافی.

حجم کل : 21.8 گیگابایت



پسورد : www.psgame.ir



در صورت خرابی لینک ها و برای تصحیح ، مدیر سایت را مطلع کنید.






راهنمای کلی نصب و اجرای بازی های PS3:

بازی های کپی کردنی :
این نوع از بازی های PS3 ساختاری شبیه به بازی های نصب شده ی کامپیوتر دارند. به این صورت که فایل نهایی دانلود شده ، یک پوشه حاوی محتویات کامل بازی است که برای اجرا باید در PS3 کپی شود و سپس توسط برنامه های مدیریت نظیر Multiman اجرا شود. برای انجام این کار چند روش وجود دارد که ساده ترین آن استفاده از فلش یا هارد اکسترنال است. به این صورت که ابتدا پوشه بازی مورد نظر را داخل پوشه GAMEZ در هارد اکسترنال یا فلش خود کپی کرده و سپس آن را به PS3 و از طریق درگاه USB متصل کرده و از طریق برنامه Multiman آن را اجرا می کنید. البته ممکن است نیاز باشد که بازی را از روی هارد داخلی کنسول اجرا کنید که برای اینکار کافیست توسط برنامه Multiman پوشه بازی مورد نظر را درون پوشه GAMES در داخل PS3 کپی کنید. روش دیگر این کار متصل کردن PS3 به کامپیوتر و ریختن مستقیم پوشه بازی به داخل PS3 است که می توانید آموزش آن را در اینجا مشاهده کنید. همچنین بعضی از بازی ها ممکن است دارای فایل های Eboot و param.sfo باشند که باید قبل از کپی کردن آنها را در داخل پوشه بازی جایگزین کنید. البته ممکن است که این فایل ها به صورت یک فایل FIX برای بازی و با پسوند PKG وجود داشته باشند که در این صورت فقط کافیست بعد از کپی کردن بازی فایل FIX را که در قسمت روت فلش یا هارد اکسترنال ریخته اید ، از طریق قسمت InstallPakage در منوی اصلی PS3 نصب کنید.
بازی های نصب کردنی :
بازی های نصب کردنی معروف به PSN ، که طریقه نصب و اجرای این نوع بازی ها بسیار راحت تر از بازی های کپی کردنی است ، دارای محبوبیت بیشتری بین کاربران PS3 هستند. بعد از دانلود کامل این نوع بازی ها شما دو فایل با پسوند PKG در اختیار دارید ، یکی خود بازی و دیگری فایل FIX بازی ، که برای اجرا و نصب باید این دو فایل رو روی فلش یا هارد اکسترنال ریخته و به PS3 متصل کرده و سپس از طریق قسمت InstallPakage در منوی اصلی PS3 ابتدا بازی و سپس فایل FIX آن را نصب کنید. بعضی از بازی ها ممکن است دارای فایل Patch باشند که شما باید بعد از نصب خود بازی ابتدا فایل Patch و سپس فایل FIX بازی را نصب کنید. ممکن است فایل بازی دارای حجمی بیشتر از 4 گیگابایت باشد که در این صورت نمی توانید آن را داخل فلش یا هارد اکسترنال کپی کنید. زیرا PS3 فقط توانایی خواندن فلش ها و هاردهایی با فرمت های فایل FAT را داراست و فرمت های فایل FAT از فایل هایی با حجم بیشتر از 4 گیگابایت پشتیبانی نمی کنند. برای رفع این مشکل دو راه وجود دارد : کپی کردن فایل های بازی به پوشه GAMES در PS3 از طریق اتصال مستقیم PS3 به کامپیوتر (آموزش). و یا تکه تکه کردن فایل به فایل هایی با حجم کمتر و انتقال آن به PS3 (آموزش) . همچنین بعضی از بازی داری فایل edat می باشند که بعد از وارد شدن به برنامه Multiman به قسمت dev_hdd0/home/0000000x/exdata در هارد داخلی دستگاه بروید و فایل edat را از روی فلش یا هارد اکسترنال در این قسمت کپی کنید.
روند کلی اجرای بازی ها در MultiMan :
در صورت اجرا نشدن بازی در حالت عادی ، داخل MultiMan روی بازی مربع بزنید ، سپس در گوشه پایین سمت چپ گزینه BD Mirror رو تیک بزنید و دکمه استارت رو بزنید و برید توی بازی.اگه بازی اجرا نشد یه بلوری بازی اورجینال تو دستگاه بزارید. اگه بازهم نیومد دوباره برید داخل MultiMan من و گزینه Direct Boot رو هم به همراه قبلی فعال کنید و دوباره استارت بزنید.

 





مطالب مرتبط با این پست
.